Aqua Jump – ćwiczenia na trampolinie wodnej

Wodne ćwiczenia na trampolinie to zupełna nowość. Nasz klub jako jedyny w Łodzi proponuje nowoczesne zajęcia AQUA JUMP, które organizujemy w Zatoce Sportu Al. Politechniki 10 i w Szkole Podstawowej nr 19.

Czym jest AQUA JUMP?

Są to zajęcia, do których wykorzystuje się specjalne trampoliny, przystosowane do korzystania z nich w basenie. Ćwiczenia na trampolinie wodnej łącza w sobie efektywność intensywnego treningu z fantastyczną zabawą. To sprawia, że Aqua Jump cieszy się coraz większą popularnością, a na zajęcia przybywa coraz więcej chętnych. Nic dziwnego, skoki na trampolinie wodnej mają wiele zalet – poprawiają przemianę materii, wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej i dodają energii na cały dzień. To doskonały trening cardio w najlepszej atmosferze!

Zaletą ćwiczeń na trampolinach Aqua Jump jest to, że nie wymagają one żadnej choreografii. Ćwiczenia wodne na trampolinach stawiają na swobodę ruchów i spontaniczność. Zajęcia odbywają się przy dźwiękach rytmicznej i dynamicznej muzyki. Trampolina umieszczona jest w wodzie, co zmniejsza obciążenie stawów w porównaniu z ćwiczeniami na trampolinach w „suchym środowisku”. Co ważne, taka forma ruchu porusza wszystkie partie mięśni – również te, które nie są na co dzień angażowane.

Podczas ćwiczeń aktywowane są mięśnie postularne. To właśnie te partie mięśni odpowiadają za naszą prawidłową sylwetkę i postawę ciała. Kolejną zaletą trampoliny wodnej jest efektywna walka z tkanką tłuszczową – w czasie jednych zajęć można spalić nawet 1200 kcal.

Żeby uczestniczyć w zajęciach Aqua Jump, nie musisz umieć pływać. Ćwiczenia odbywają się na płytkiej wodzie i pod czujnym okiem profesjonalnego instruktora.

Zalety trampolin wodnych Aqua Jump:

  • Podczas ćwiczeń w wodzie ciało jest odciążone, do tego trampolina jest skuteczną amortyzacją – to sprawia, że ćwiczenia są bezpieczne dla stawów i więzadeł.
  • Aktywność fizyczna ma dobry wpływ na kości, a także zmniejsza ryzyko wystąpienia osteoporozy.
  • Trening ma formę interwałów, które działają pozytywnie na pracę serca, redukcję tkanki tłuszczowej i przemianę materii.
  • Wzmocnienie i rozwój mięśni nóg, pośladków i brzucha. Ćwiczenia z użyciem akcesoriów do aqua fitness pozwalają zaangażować też mięśnie rąk i grzbietu.
  • Pobudzenie układu limfatycznego
  • Poprawienie koordynacji ruchowej

Zajęcia na trampolinach wodnych Aqua Jump to doskonała alternatywa dla wszystkich osób niemogących uczestniczyć w tradycyjnych zajęciach fitness na sali.

Zajęcia AQUA JUMP prowadzone przez naszych instruktorów to najwyższa jakość usług, oparta o merytoryczną wiedzę i wieloletnią praktykę, która wpływa na jakość i bezpieczeństwo ćwiczących. Zapoznajcie się jednak z informacjami poniżej i w razie wątpliwości skontaktujcie z lekarzem przed przyjściem na pierwsze zajęcia. Odpowiednia modyfikacja treningu uwzględniająca indywidualne zalecenia wcale nie musi Cię dyskwalifikować z udziału w zajęciach AQUA JUMP.

 

PRZECIWWSKAZANIA:

  • dyskopatia
  • kręgozmyk
  • niestabilność stawów (hipermobilność)
  • zaburzenia rytmu pracy serca
  • nadciśnienie tętnicze, choroby układu krążenia (wady serca, zakrzepica żylna)
  • koślawość i szpotawość kolan, wady stóp
  • skolioza
  • świeże urazy więzadeł, mięśni
  • choroby kości
  • osteoporoza
  • stan zapalny w organizmie
  • zaburzenia równowagi
  • nietrzymanie moczu
  • ciąża i okres po ciąży

Trening nie musi być nurzący czy skomplikowany! Przekonajcie się sami i spróbujcie fantastycznych ćwiczeń na trampolinach wodnych AQUA JUMP. Zapraszamy na nasze zajęcia, trampoliny już czekają!